torsdag 14. august 2008

Engler og Stormåser







Her kan engler danse over mine lerret og katter male med mine koster, mens utsikten fullstendig bergtar meg. Min største utfordring er nemlig den fantastiske utsikten som, hver gang jeg løfter blikket fra lerret og ut av vinduet, vil ta meg med ut på havet sammen med seilbåter og stormåser.

Jeg må ta meg riktig sammen for ikke å la tankene mine fare av gårde langt ut i havgapet. For kanskje kommer de ikke hjem igjen før mørket...

Spaserer du en kveld langs bykaia og ser at det er lys her ute på holmen så er det nok bare jeg som sitter å maler på bildet ditt :o)

En god venn sa til meg en gang:
Et lykkelig liv består ikke i hvor lenge du får leve, men hvor mye du får leve.
Jeg tenker på de ordene når jeg sitter utenfor her , trekker frisk sjøluft, nyter freden som gjør at æ kan høre sivet hviske i vinden. Hva er å leve mye?
Og leve æ nok hver dag?

Vil du se flere bilder fra vakre Nyholmen finner disse på en av mine linker øverst i venstre spalte!

Ingen kommentarer: