torsdag 20. september 2007

Detaljer fra "Med himmel i håret"



7 kommentarer:

Muffin sa...

Så flittig du har vært - og så fantastisk fine bilder du har fått til! Var og så i atelieret ditt men du var ute... kjenner igjen himmelbildet men da jeg så det var det bare svart! Nydelige farger!

Merethe sa...

Hei Anne-Guri.
Merethe her (vi traff hverandre på hytta hos Eva og Sture i sommer). Jeg har latt meg tagge av Beate og nå er jeg på desperat jakt etter noen å tagge selv. Veldig vanskelig for jeg kjenner ingen andre som blogger, så jeg tar en råsjangs på deg. Ingen tvang å være med!
Du har forresten fantastisk flotte bilder. Er ofte innom sida di.

merete sa...

Vi er i gang på qxl!
God rosa oktober, *klem*

Anonym sa...

Hei Anne-Guri!
Jeg googlet deg etter at jeg har begynt å by på engelbildene dine på QXL! Her inne var det MASSE spennendes! Du er kjempeflink!

Synes englebildene dine er fantastiske!

Klem,
Unni(helt Martha;o))

Anne-Guri sa...

Tusen takk for det Unni. Det varmer å få litt ros...
Stikk gjerne innom å se når jeg har fått portrettene mine på nett.

Anne-Guri

Anne-Guri sa...

Tusen takk for det Unni. Det varmer å få litt ros...
Stikk gjerne innom å se når jeg har fått portrettene mine på nett.

Anne-Guri

Muffin sa...

Nå er bildet kommet på frimalersia våres...